sfaturi-utile
  • Angajează un profesionist de clasă pentru a-ti crea reclama. S-ar putea sa coste mai mult, dar aceasta investitie se va dovedi una inteleapta pentru viitor. Deoarece ai folosit un profesionist si a fost bine facută, reclama ta va fi longevivă, iar costul de amortizare al producerii ei va fi in curând un fleac.
  • A renunta la reclama pentru a economisi bani, este ca ci cum ai opri ceasul de mână pentru a economisi timp.
  • Zilele in care produsul tău era recomandat de vânzator au trecut. Acum el trebuie să se recomande singur cu ajutorul reclamelor, a ambalajului si a siglelor.
  • Daca te hotarasti sa renunti la bugetul destinat reclamei atunci sa stii ca singurii mai fericiti decat tine vor fi concurentii.
  • Cand iti faci reclama asigura-te ca va rezista bine trecerii timpului, nu va deveni demodata.
  • Gandeste-te la investitia in reclama ca la o datorie, o cheltuiala care trebuie sa o faci permanent nu numai atunci cand iti amintesti sau cand iti scad vanzarile. Atunci o sa fie prea tarziu.
  • Cand afacerile nu mai merg asa cum ai vrea tu, nu renunta la reclama. Daca faci asta clientii tai te vor uita curand, iar investitia de pana acum este irosita.

 

surse “Guerrila Advertising” – J.C LEVINSOM